Posta Güvercini Hızlı Bilgi

Posta Güvercini Hızlı Bilgi
PostaGüvercini

Beni İzle ..

7 Ocak 2023 Cumartesi

Mine Tugay' ın değişimi dikkat çekti


'Medcezir', 'Öyle Bir Geçer Zaman ki' ve 'Zalim İstanbul' gibi yapımlarda yer alan oyuncu Mine Tugay, konuk oyuncu olarak katıldığı 'Yalı Çapkını' dizisindeki görüntüsüyle gündem olmuştu. Oyuncuyu görünce şaşkınlıklarını gizleyemeyen sosyal medya kullanıcıları, Tugay'ın estetik yaptırdığını iddia etmişti.

Haberler: Mine Tugay'dan estetik açıklaması geldi!
Haberler: Mine Tugay'dan estetik açıklaması geldi!
Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Mine Tugay’ı sosyal medyadan taciz eden sanığa para cezası

AÇIKLAMA YAPTI

Bu söylentilere kayıtsız kalamayan 44 yaşındaki güzel oyuncu, aktif olarak kullandığı Instagram hesabından bir yazı yayınlayarak; şu açıklamayı yaptı:

Alıntı Metni
Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Mine Tugay: Bana anormal şekilde bakışını hissettim

"FİLTRE UYGULANDI"

Sözlerine; "Bu son kertede orada oluşan bir kist sebebiyle bir ameliyat oldum ve kortizon tedavisi görüyorum. Ki onun şişliğine denk geldi bazı sahnelerim maalesef" şeklinde devam eden Tugay, "İzleyenlere de bunu minimum yansıtmak için filtre uygulandı. Fakat estetik bağımlılığıma kadar gelmiş konular. Hayır değil öyle. Sağlık bu" dedi.

Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Son görüntüsü çok konuşulmuştu! Mine Tugay'dan 'estetik' açıklaması
Mine Tugay: Taciz mesajlarının bir cezası var!

"GÜZEL DİLEKLERİNİZİ ALDIM ŞİMDİDEN"

Ünlü isim, "Kimse de benim bu yaşadığım zor süreci yaşamaz umarım" diye yazdı


Kim,kimdir, kiminle, nerede, ne zaman, nasıl, neden, nedir ?. Gereksiz Haber Dedikodular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim,kimdir, kiminle, nerede, ne zaman, nasıl, neden, nedir ?. Gereksiz Haber Dedikodular