Posta Güvercini Hızlı Bilgi

Posta Güvercini Hızlı Bilgi
PostaGüvercini

Beni İzle ..

18 Aralık 2013 Çarşamba

Ümit Karan:"Eskiden agresiftim, daha serttim''


tv8 ekranında seyirci ile buluşan "Saba Tümer'le Bu Gece" programına konuk olan Ümit Karan, Survivor sonrası yaşadığı değişimi anlattı.

 TV 8 ekranında yayınlanan "Saba Tümer’le Bu Gece" programının konuğu olan Ümit Karan, Survivor yarışmasından sonra hayatında nelerin değiştiğini anlattı.


Yarışmada başarılı performansı ile dikkat çeken Karan, "Eskiden agresiftim, daha serttim, insanlara mesafeli yaklaşıyordum, o yarışma sanki benim sinirlerimi aldı, öyle hissediyorum" dedi. Futbolcuyken agresif ve hırçın bir oyuncu olduğunu anlatan Karan, "İnsanların beni bu yarışmada daha iyi tanıma şansı oldu" diye konuştu.
Kim,kimdir, kiminle, nerede, ne zaman, nasıl, neden, nedir ?. Gereksiz Haber Dedikodular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kim,kimdir, kiminle, nerede, ne zaman, nasıl, neden, nedir ?. Gereksiz Haber Dedikodular